FANDOM

Effie ( エ フ ィ ー Efī ) - to niegrywalna postać, która po raz pierwszy pojawiła się w zakończeniu NecroStreet Fighter III: New Generation. W 2nd Impact i 3rd Strike pojawia się jako członek Judgment Girls. Jest ona dziewczyną Necro.

Wygląd Edytuj

Effie jest bardzo niska, jej oczy są niebieskie i ma długie blond włosy trzymane w dwóch kucykach przez czerwone kokardy z ćwiekami. Ma ona wyraźny ciemny makijaż oczu, nadający jej upiorny, przypominający zombie wygląd.

Ubrana jest w czerwoną krótką sukienkę, która jest pokryta ćwiekami. Nosi także duży, czerwony choker oraz czerwone rękawiczki, które są również pokryte tymi samymi ozdobami co sukienka. Effie nosi też czerwone buty z obcasem.

Osobowość Edytuj

Effie jest lojalna wobec Necro oraz naśladuje go.

Fabuła Edytuj

Effie poznała Necro, gdy zostali schwytani przez organizację Gill'aIlluminati. W tym czasie stali się szybkimi przyjaciółmi, a wkrótce kochankami. Podczas ich pracy z Illuminati eksperymentowano z nimi w ramach „G-Project”.

Street Fighter V Edytuj

W historii postaci Rashid'a, Effie pojawia się na krótko na zdjęciu profilowym Necro w kontaktach Rashid'a („FreedomTraveler_Ilya”), a także można ją zobaczyć na arenie Spooky Arena.

Street Fighter III: 3rd Strike Edytuj

3rd Strike Effie i Necro są zbiegami po tym, jak Gill dowiedział się, że Necro przeżył. Gill nakazuje swojej organizacji upolować ich. Uciekając przed członkami organizacji, docierają na szczyt pociągu, próbując uciec z Rosji. 

Animacje Edytuj

Effie Judge
Effie-sp1
Effiecouch
Effiesing

Galeria Edytuj

Effie/Galeria Edytuj