Street Fighter Wiki
Advertisement
Street Fighter Wiki

Seth - jest głównym antagonistą w Street Fighter IV i jest on bossem dla wszystkich postaci w serii. Również jest on prezesem Shadaloo. Według oficjalnej strony Street Fighter, Seth jest jednym z wielu genetycznych zmiennych wcieleń M.Bisona.

Wygląd[]

Mając srebrną skórę i bardzo muskularne ciało, Seth jest syntetycznym człowiekiem, lecz brakuje mu ubrań i włosy, ale także może być androidem albo cyborgiem. W jego brzuchu, jest zamknięty na wewnątrz wzór, składający się z ośmiu trygramów taoistycznej kosmologii. Odsłonięty obszar, zawiera obrotową kulę zwaną Tanden, który wydaje się być źródłem jego mocy.

Osobowość[]

Seth jest tak inteligentny, jak M.Bison ze względu na jego bezwzględność i dopasowane zło. Lecz w przeciwieństwie do M.Bisona, Seth jest ogólnie bardzo spokojny, choć pokazuje uczciwą arogancję, często za pośrednictwem swojej skłonności nerwowych. Pokazuje, również głęboką wiedzę z zakresu filozofii ludzkiej, natury i samoświadomości. Ta niezwykła cecha, w połączeniu z jego niekończącym się pragnieniem władzy, zakłada, że ​​Seth zamierza stać się własną jednostką w całości i nie być częścią M.Bisona. Warto zauważyć, że podczas gdy, Seth wydaje się być jedynym "czującą", w Arcade Mode, w wygranym meczu mówi przeciwko innym, że co najmniej jeden inny klon mogły rozwinąć samoświadomość.

Advertisement