FANDOM

Sfanniversary-logo

Street Fighter Anniversary Collection - to pakiet dwóch gier Street FighterHyper Street Fighter II - The Anniversary Edition i Street Fighter III: 3rd Strike - Fight for the Future. Pakiet został wydany na PlayStation 2 i Xbox, obie wersje są prawie identyczne, ale w druga wersja oferuje konkurencyjną grę online. Wersja pakietu PlayStation 2 została wydana tylko w Ameryce Północnej, ponieważ wersje Hyper Street Fighter II i 3rd Strike na PS2 zostały wydane jako osobne samodzielne gry w Japonii i regionie PAL (tylko Hyper). Wersja pakietu Xbox została wydana we wszystkich trzech regionach.

Pierwsze japońskie wydanie Xboxa zostało zdjęte z półek w ciągu tygodnia od wydania z powodu błędu dźwięku. Chociaż początkowo uważano, że dzieje się tak, ponieważ odkryto, że tytuł jest wolny od regionu, Capcom potwierdził, że brak regionalnej blokady nie był błędem, ale celową decyzją firmy. Tytuł Xbox jest wstecznie kompatybilny z Xbox 360, chociaż wersja Xbox 360 ma drobne błędy graficzne w 3rd Strike .

Ponadto gra zawiera sekwencje początkowe i końcowe ze wszystkich pięciu gier Street Fighter II oraz zmodyfikowaną wersję Street Fighter II: The Animated Movie jako dodatkowe bonusy.

Galeria Edytuj