FANDOM

Sfex3f

Street Fighter EX3 (ストリートファイターEX3) - to trzecia i ostatnia gra serii Street Fighter EX, która została opracowana przez firmę Arika i opublikowana przez firmę Capcom. Gra została wydana w 2000 roku dla PlayStation 2 w Japonii i Ameryce Północnej, a następnie wydana w Europie w 2001 roku.

Rozgrywka Edytuj

Street Fighter EX3 podąża z podobnym systemem rozgrywek do swojego poprzednika Street Fighter EX2 Plus, z postaciami zdolnymi do wycofania podobnych ruchów, jak super combo i meteor combo. Różnica polega jednak na tym, że system "guard break" z poprzednich rat został "usunięty" i zastąpiony podobnym systemem o nazwie "Surprise Blow", który nie wykorzystuje "super bars" energii, a zamiast tego je odblokowuje. Działa on jako atak nad głową, który może zostać zablokowany, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik stoi.

Gra podstawowa jest zasadniczo taka sama jak w poprzednich grach, jednakże EX3 zawiera nowe kombinacje, podobne do gier takich jak Tekken Tag Tournament stworzony przez Namco, pozwalając graczom na przełączanie między postaciami, gdy odpowiedni wskaźnik zostanie wypełniony. Nowością w systemie tag teamu jest "Critical Parade", który wykorzystuje dwa super paski oraz pełny tag miernik, aby zaprosić do przeciwnika do podwójnej walki, w której postacie są kontrolowane przez obu graczy i mają nieograniczone kombinacje Super Combo na krótki okres. Gdy postać zostaje pokonana, pozostałe super bars są przenoszone na drugiego swojego partnera, pozwalając jemu na jedno z sześciu Super Combo, nazywa się to "Emotional Flow". Każdy z graczy może mieć do wyboru cztery postacie, ale pasek życia zostaje podzielony na cztery. Jedynym wyjątkiem jest ostatni boss.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Street Fighter EX3/Oficjalne Arty  Edytuj