FANDOM

Sf32nd

Street Fighter III: 2nd Impact - Giant Attack (ストリートファイターⅢ セカンドインパクト GIANT ATTACK Sutorīto Faitā Ⅲ Sekando Inpakuto Jaiantsu Atakku) - to gra, która została wydana przez Capcom w październiku 1997 roku. Jest to druga część Street Fighter III.

Rozgrywka Edytuj

2nd Impact wprowadza kilka nowych funkcji do serii Street Fighter III. Oprócz Super Art, gracz może również wykonać nieco mocniejsze wersje swoich Special Moves o nazwie EX Specials. Korzystając z pewnej części wskaźnika Super Art (zwykle po tym, jak wypełniona część zaczyna migać), gracz może włączyć pewne specjalne ruchy podczas wykonywania polecenia, naciskając dwa lub trzy przyciski ataku zamiast jednego. Podobny typ specjalnego ruchu pojawił się w domowej wersji Street Fighter: The Movie (Super Special Moves). Inne nowe umiejętności dodane do gry to "grap defense" - to umiejętność ucieczki przed atakiem rzucania oraz "personal action" - czyli specyficzna dla postaci drwina. Osobistemu działaniu każdej postaci towarzyszy także dodatkowa korzyść, jeśli zostanie pomyślnie zakończona, na przykład osobiste działanie Ryu obniży jego ogłuszenie. Jeśli drugi gracz przerywa rozgrywkę, aby rzucić wyzwanie innemu graczowi, wówczas pierwszy gracz będzie mógł zmienić Super Art swojej wybranej postaci.

Tryb dla jednego gracza został nieznacznie zmieniony w stosunku do pierwszej gry. Gracz zmierzy się z szeregiem ośmiu przeciwników, w tym ostatecznym przeciwnikiem, który wymieni dialog z postacią gracza przed meczem. Jeśli zostaną spełnione określone wymagania, gracz będzie musiał zmierzyć się z rywalizującą postacią w trakcie trybu pojedynczego gracza i wymieniać dialog przed meczem. W przypadku spełnienia pewnych innych wymagań, gracz zmierzy się również z Akumą, który jest sterowany przez procesor, zamiast zwykłego głównego bohatera postaci w trybie pojedynczego gracza i w zależności od osiągnięć gracza w walce z Akumą, a następnie z silniejszą wersją Akumy zwaną jako "Shin Akuma" również będzie miała miejsce. 2nd Impact przywraca koncepcyjne rundy bonusowe, które ostatnio widziano w grze Super Street Fighter II. Pod koniec trzeciego meczu CPU, gracz weźmie udział w minigrze o nazwie "Parry the Ball", w której gracz może ćwiczyć umiejętność odbijania piłek od koszykówki rzucanych w kierunku gracza przez Seana.

Postać Edytuj

W 2nd Impact przywrócił wszystkie postacie z pierwszej gry i zostały wprowadzone dwie nowe: Hugo i UrienaYang , który był alternatywną wersją Yuna w pierwszym części gry, stał się grywalną postacią z własnym zestawem specjalnych ruchów i Super Artów. Akuma powrócił także jako tajna postać kontrolowana przez komputer i jako ukryta grywalna postać. W ten sposób liczba graczy w trybie gry wzrosła do 14. Oprócz zwykłego Akumy, w trybie dla pojedynczego gracza pojawia się również nieodtwarzalna, sterowana komputerowo jego inna wersja o nazwie "Shin Akuma". 

Powracające postacieEdytuj

Portret Imię Lokalizacja Wygląd Głos
Alex-SF3-Icon
Alex Nowy Jork
Alx7
Michael Sommers
Dudley-SF3-Icon
Dudley Londyn
Dudley-wbstance
Bruce Robertson
Elena-SF3-Icon
Elena Nairobi
El3
Hotaru Fujino
Ibuki-SF3-Icon
Ibuki Kyoto
Ibuki 2ND
Yuri Amano
Ken-SF3-Icon
Ken San Francisco
Kn7
Koji Tobe
Necro-SF3-Icon
Necro Moskwa
Nec7
Michael X. Sommers
Oro-SF3-Icon
Oro Amazonia
Or7
Kan Tokumaru
Ryu-SF3-Icon
Ryu Tokyo
Ry-s7
Wataru Takagi
Sean-SF3-Icon
Sean São Paulo
Sean 2ND
Isshin Chiba
Yang-SF3-Icon
Yang Hong Kong
Yan5
Wataru Takagi
Yun-SF3-Icon
Yun Hong Kong
Yn4
Koji Tobe
Gill-SF3-Icon
Gill Morze Sródziemne
Gill-stance
Bruce Robertson

Pojawiające się w 2nd Impact Edytuj

Portret Imię Lokalizacja Wygląd Głos
Akuma-SF32I-Icon

Akuma

(w Japonii Gouki) / Shin Akuma

Góra Fuji
Akuma-ts-stance
Tomomichi Nishimura
Hugo-SF32I-Icon
Hugo Monachium
Hugo-ts-stance
Wataru Takagi
Urien-SF32I-Icon
Urien Egipt
Urien-stance
Yuji Ueda

Galeria Edytuj