Sfv-arcade-edition-akuma-logo

Street Fighter V: Arcade Edition - to pierwsza poważna zaktualizowana wersja Street Fighter V. Wersja standardowa kosztuje 39,99 USD i jest bezpłatną aktualizacją dla posiadaczy oryginalnej wersji. Zawiera wszystkie oryginalne grywalne postacie (w tym dwanaście myśliwców DLC), tryb zręcznościowy (którego nie było w oryginalnej części), nowe tryby, takie jak tryb dodatkowej bitwy, a także nowe elementy wizualne gry projekt. Street Fighter V: Arcade Edition został wydany 16 stycznia 2018 r. W przeciwieństwie do oryginalnej wersji, został również wydany na arkady, oficjalnie zatytułowany Street Fighter V: Type Arcade.

Rozgrywka Edytuj

Gra jest taka sama jak oryginalny Street Fighter V, ale z różnymi ulepszeniami jakości życia i dodatkowymi trybami, które były bardzo wymagane lub ogłoszone, ale nigdy nie zostały wydane w poprzedniej wersji.

  • Nowy interfejs użytkownika: Ogólny interfejs użytkownika posiadał różne zmiany wizualne. Menu główne ma teraz żółto-złotą paletę, a nie czarno-niebieską. Panel wyboru postaci został zmieniony, aby mógł pomieścić dodatkowych wojowników. Tło wybranego ekranu zostało zmienione z globu na złotą arenę. Interfejs użytkownika podczas walk również zyskał złocenie, zmieniono mierniki sztuki krytycznej i wyzwalacza V, a tekst ma czarne ramki.
  • Drugie wyzwalacze V: Wszystkie grywalne postacie mają teraz drugie V-Triggersy, określane jako „V-Trigger II”, które można wybierać na ekranie wyboru postaci.
  • Etap bonusowy: Dostępny jest etap bonusowy. Zadaniem gracza jest rozbicie dwudziestu beczek, gdy spadną one na środek ekranu z przenośników powyżej. Gracz będzie również miał „pomoc” od sterowanej komputerowo postaci, która będzie utrzymywać beczki w środku za pomocą własnego zestawu ruchów. Naszym przeciwnikiem jest Two P z serii Final Fight.
  • Galeria : Biblioteka artworków, muzyki i filmów.

Tryby Edytuj

  • Tryb zręcznościowy: Standardowy tryb zręcznościowy widoczny w innych grach Street Fighter. W tej części gry można grać w sześć trybów reprezentujących każdą większą grę serii: Street FighterStreet Fighter IIStreet Fighter AlphaStreet Fighter IIIStreet Fighter IV i Street Fighter V. Każdy zawiera powracających wojowników podzielonych na gry, w których po raz pierwszy pojawili się. Istnieje ponad 200 zakończeń zręcznościowych z ilustracjami różnych artystów (gracze mogą udać się do galerii, aby sprawdzić warunki odblokowania dla każdego zakończenia). 
  • Tryb dodatkowej bitwy: To wyjątkowe wyzwania, które pozwalają graczom walczyć z ulepszonymi wersjami istniejących postaci.
  • Tryb bitwy drużynowej: Tryb z Ultra Street Fighter IV, który można w dużym stopniu dostosować do własnych potrzeb. Postacie w dwóch drużynach ustawia się w kolejkach w różnych walkach, a każdy wojownik jest eliminowany w kolejce, dopóki wszyscy zawodnicy jednej drużyny nie zostaną wyeliminowani. Kiedy wojownik zostanie wyeliminowany z jednej strony, następny wojownik w tym składzie walczy z postacią, która wyeliminowała pierwszego wojownika.
  • A Shadow Falls

Postacie Edytuj

Portret Imię Debiut Japoński aktor głosowy Angielski aktor głosowy
IMG 4267
Abigail Final Fight (NPC) Ryota Takeuchi Xander Mobus
IMG 0505
Akuma Super Street Fighter II Turbo Taketora Richard Epcar
IMG 0718
Alex Street Fighter III Shintaro Asanuma Mark Whitten
IMG 0721
Balrog Street Fighter II Satoshi Tsuruoka Bob Carter
IMG 0670
Birdie Street Fighter Hidenari Ugaki T.J. Storm
A8E717C8-33AE-4B94-8E07-C04C49929635
Blanka Street Fighter II Yuji Ueda Taliesin Jaffe
IMG 0671
Cammy Super Street Fighter II Miyuki Sawashiro Caitlin Glass
IMG 0672
Chun-Li Street Fighter II Fumiko Orikasa Laura Bailey
SFVAE Cody Character Select
Cody Final Fight Daisuke Kishio Michael T. Coleman
IMG 0716
Dhalsim Street Fighter II Daisuke Egawa Christopher Bevins
EHondaprofile
E. Honda Street Fighter II Yoshikazu Nagano John Snyder
IMG 3393
Ed Street Fighter IV (NPC) Hiroyuki Yoshino Edward Bosco 2
IMG 0717
F.A.N.G Po raz pierwszy Shigeru Chiba Jesse Merlin
Flk
Falke Po raz pierwszy Sumire Uesaka Kira Buckland
G
G Po raz pierwszy Kazuhiro Yamaji Christopher Corey Smith
Gil
Gill Street Fighter III Fumihiko Tachiki Liam O'Brien
IMG 0719
Guile Street Fighter II Hiroki Yasumoto Travis Willingham
IMG 0720
Ibuki Street Fighter III Ayumi Fujimura Kat Steel
IMG 0722
Juri Super Street Fighter IV Eri Kitamura Jessica Straus
Kage Portrait
Kage Po raz pierwszy Hiroki Takahashi Kyle Hebert
IMG 0713
Karin Street Fighter Alpha 3 Aya Endou Lauren Landa
IMG 0512
Ken Street Fighter Yuuji Kishi Reuben Langdon
KolinHUD
Kolin

Street Fighter III  (NPC)

Romi Park Cindy Robinson
IMG 0715
Laura Po raz pierwszy Youko Hikasa G.K. Bowes
Luciaprofile
Lucia Final Fight 3 Rika Tachibana Jeannie Tirado
IMG 0669
M. Bison Street Fighter II Norio Wakamoto Gerald C. Rivers
Menatsmall
Menat Po raz pierwszy Aoi Yuki Erica Lindbeck
IMG 0668
Nash Street Fighter Alpha Kousuke Torumi Mike McFarland
IMG 0709
Necalli Po raz pierwszy Takashi Matsuyama Marc Swint
Poisonprofile
Poison Final Fight (NPC) Atsuko Tanaka Karen Strassman
IMG 0711
R. Mika Street Fighter Alpha 3 Hiromi Igarashi Bonnie Gordon
IMG 0712
Rashid Po raz pierwszy Tarusuke Shingaki Ian Sinclair
IMG 0506
Ryu Street Fighter Hiroki Takahashi Kyle Hebert
Sagatsfv
Sagat Street Fighter Daisuke Endo Isaac C. Singleton Jr.
DDDC76A4-34C2-4BFB-A40C-EA96962B9C9D
Sakura Street Fighter Alpha 2 Misato Fukuen Brittney Lee Harvey
Seth-sfv
Seth Street Fighter IV Akio Otsuka Michael McConnohie
IMG 0723
Urien Street Fighter III: 2nd Impact Masayuki Katou Bill Rogers
IMG 0710
Vega Street Fighter II Jun'ichi Suwabe Doug Erholtz
IMG 0714
Zangief Street Fighter II Nobuo Tobita David Wald
Zeku 00 Select
Zeku Street Fighter Alpha 2 (NPC) Nobuo Tobita David Wald

Areny Edytuj

Galeria Edytuj

Street Fighter V: Arcade Edition/Oficjalne Arty Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.