Sfv-arcade-edition-akuma-logo.jpg

Street Fighter V: Arcade Edition - to pierwsza poważna zaktualizowana wersja Street Fighter V. Wersja standardowa kosztuje 39,99 USD i jest bezpłatną aktualizacją dla posiadaczy oryginalnej wersji. Zawiera wszystkie oryginalne grywalne postacie (w tym dwanaście myśliwców DLC), tryb zręcznościowy (którego nie było w oryginalnej części), nowe tryby, takie jak tryb dodatkowej bitwy, a także nowe elementy wizualne gry projekt. Street Fighter V: Arcade Edition został wydany 16 stycznia 2018 r. W przeciwieństwie do oryginalnej wersji, został również wydany na arkady, oficjalnie zatytułowany Street Fighter V: Type Arcade.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Gra jest taka sama jak oryginalny Street Fighter V, ale z różnymi ulepszeniami jakości życia i dodatkowymi trybami, które były bardzo wymagane lub ogłoszone, ale nigdy nie zostały wydane w poprzedniej wersji.

  • Nowy interfejs użytkownika: Ogólny interfejs użytkownika posiadał różne zmiany wizualne. Menu główne ma teraz żółto-złotą paletę, a nie czarno-niebieską. Panel wyboru postaci został zmieniony, aby mógł pomieścić dodatkowych wojowników. Tło wybranego ekranu zostało zmienione z globu na złotą arenę. Interfejs użytkownika podczas walk również zyskał złocenie, zmieniono mierniki sztuki krytycznej i wyzwalacza V, a tekst ma czarne ramki.
  • Drugie wyzwalacze V: Wszystkie grywalne postacie mają teraz drugie V-Triggersy, określane jako „V-Trigger II”, które można wybierać na ekranie wyboru postaci.
  • Etap bonusowy: Dostępny jest etap bonusowy. Zadaniem gracza jest rozbicie dwudziestu beczek, gdy spadną one na środek ekranu z przenośników powyżej. Gracz będzie również miał „pomoc” od sterowanej komputerowo postaci, która będzie utrzymywać beczki w środku za pomocą własnego zestawu ruchów. Naszym przeciwnikiem jest Two P z serii Final Fight.
  • Galeria : Biblioteka artworków, muzyki i filmów.

Tryby[edytuj | edytuj kod]

  • Tryb zręcznościowy: Standardowy tryb zręcznościowy widoczny w innych grach Street Fighter. W tej części gry można grać w sześć trybów reprezentujących każdą większą grę serii: Street FighterStreet Fighter IIStreet Fighter AlphaStreet Fighter IIIStreet Fighter IV i Street Fighter V. Każdy zawiera powracających wojowników podzielonych na gry, w których po raz pierwszy pojawili się. Istnieje ponad 200 zakończeń zręcznościowych z ilustracjami różnych artystów (gracze mogą udać się do galerii, aby sprawdzić warunki odblokowania dla każdego zakończenia). 
  • Tryb dodatkowej bitwy: To wyjątkowe wyzwania, które pozwalają graczom walczyć z ulepszonymi wersjami istniejących postaci.
  • Tryb bitwy drużynowej: Tryb z Ultra Street Fighter IV, który można w dużym stopniu dostosować do własnych potrzeb. Postacie w dwóch drużynach ustawia się w kolejkach w różnych walkach, a każdy wojownik jest eliminowany w kolejce, dopóki wszyscy zawodnicy jednej drużyny nie zostaną wyeliminowani. Kiedy wojownik zostanie wyeliminowany z jednej strony, następny wojownik w tym składzie walczy z postacią, która wyeliminowała pierwszego wojownika.
  • A Shadow Falls

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Portret Imię Debiut Japoński aktor głosowy Angielski aktor głosowy Sezon
IMG 4267.png
Abigail Final Fight (NPC) Ryota Takeuchi Xander Mobus 2
IMG 0505.png
Akuma Super Street Fighter II Turbo Taketora Richard Epcar 2
IMG 0718.png
Alex Street Fighter III Shintaro Asanuma Mark Whitten 1
IMG 0721.png
Balrog Street Fighter II Satoshi Tsuruoka Bob Carter 1
IMG 0670.png
Birdie Street Fighter Hidenari Ugaki T.J. Storm Podstawa
A8E717C8-33AE-4B94-8E07-C04C49929635.png
Blanka Street Fighter II Yuji Ueda Taliesin Jaffe 3
IMG 0671.png
Cammy Super Street Fighter II Miyuki Sawashiro Caitlin Glass Podstawa
IMG 0672.png
Chun-Li Street Fighter II Fumiko Orikasa Laura Bailey Podstawa
SFVAE Cody Character Select.png
Cody Final Fight Daisuke Kishio Michael T. Coleman 3
Dan-SFV.png
Dan Street Fighter Alpha Toshiyuki Kusuda Ted Sroka 5
IMG 0716.png
Dhalsim Street Fighter II Daisuke Egawa Christopher Bevins Podstawa
EHondaprofile.png
E. Honda Street Fighter II Yoshikazu Nagano John Snyder 4
IMG 3393.png
Ed Street Fighter IV (NPC) Hiroyuki Yoshino Edward Bosco 2
ELV 00.png
Eleven Po raz pierwszy N/A N/A 5
IMG 0717.png
F.A.N.G Po raz pierwszy Shigeru Chiba Jesse Merlin Podstawa
Flk.png
Falke Po raz pierwszy Sumire Uesaka Kira Buckland 3
G.png
G Po raz pierwszy Kazuhiro Yamaji Christopher Corey Smith 3
Gil.png
Gill Street Fighter III Fumihiko Tachiki Liam O'Brien 4
IMG 0719.png
Guile Street Fighter II Hiroki Yasumoto Travis Willingham 1
IMG 0720.png
Ibuki Street Fighter III Ayumi Fujimura Kat Steel 1
IMG 0722.png
Juri Super Street Fighter IV Eri Kitamura Jessica Straus 1
Kage Portrait.png
Kage Po raz pierwszy Hiroki Takahashi Kyle Hebert 4
IMG 0713.png
Karin Street Fighter Alpha 3 Aya Endou Lauren Landa Podstawa
IMG 0512.png
Ken Street Fighter Yuuji Kishi Reuben Langdon Podstawa
KolinHUD.png
Kolin

Street Fighter III  (NPC)

Romi Park Cindy Robinson 2
IMG 0715.png
Laura Po raz pierwszy Youko Hikasa G.K. Bowes Podstawa
Luciaprofile.png
Lucia Final Fight 3 Rika Tachibana Jeannie Tirado 4
IMG 0669.png
M. Bison Street Fighter II Norio Wakamoto Gerald C. Rivers Podstawa
Menatsmall.png
Menat Po raz pierwszy Aoi Yuki Erica Lindbeck 2
IMG 0668.png
Nash Street Fighter Alpha Kousuke Torumi Mike McFarland Podstawa
IMG 0709.png
Necalli Po raz pierwszy Takashi Matsuyama Marc Swint Podstawa
Poisonprofile.png
Poison Final Fight (NPC) Atsuko Tanaka Karen Strassman 4
IMG 0711.png
R. Mika Street Fighter Alpha 3 Hiromi Igarashi Bonnie Gordon Podstawa
IMG 0712.png
Rashid Po raz pierwszy Tarusuke Shingaki Ian Sinclair Podstawa
Rose-SFV.png
Rose Street Fighter Alpha Akeno Watanabe Gina Grad 5
IMG 0506.png
Ryu Street Fighter Hiroki Takahashi Kyle Hebert Podstawa
Sagatsfv.png
Sagat Street Fighter Daisuke Endo Isaac C. Singleton Jr. 3
DDDC76A4-34C2-4BFB-A40C-EA96962B9C9D.png
Sakura Street Fighter Alpha 2 Misato Fukuen Brittney Lee Harvey 3
Seth-sfv.png
Seth Street Fighter IV Akio Otsuka Michael McConnohie 4
IMG 0723.png
Urien Street Fighter III: 2nd Impact Masayuki Katou Bill Rogers 1
IMG 0710.png
Vega Street Fighter II Jun'ichi Suwabe Doug Erholtz Podstawa
IMG 0714.png
Zangief Street Fighter II Nobuo Tobita David Wald Podstawa
Zeku 00 Select.png
Zeku Street Fighter Alpha 2 (NPC) Nobuo Tobita David Wald 2

Areny[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Street Fighter V: Arcade Edition/Oficjalne Arty[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.